<"/> Douran Portal - پورتال شهرداری داراب

 

 

 


بسمه تعالی 

خداوند را شاکرم که به عنوان فرزندی از دیار کهن شهر داراب فرصت خدمت صادقانه به مردم دیارم را نصیب بنده کرد . گام دوم انقلاب بر پایه منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری گامی نو در تحقق آرمان های انقلاب میباشد که با بهره گیری از تفکر و تلاش جهادی نیل به آن میسر است و بنده امیدوارم به عنوان سربازی از بدنه عمومی مردم شهرم با داشتن چنین نگرشی در اندیشه و فعالیت ، در طول دوره خدمت خود منشا اقداماتی در خور شان و منزلت مردم کهن دیارم داراب باشم. 

مدیریت شهری با توجه به رشد و توسعه شهرها در دوره کنونی دارای پیچیدگی ها و مسائل فراوانی است که تنها با مشارکت شهروندان و ایجاد درک متقابل مابین بدنه مدیریت شهری و مردم و نگاه مطالبه گری عمومی در مقابل نگرش پاسخگویی مدیریت شهری قابل برنامه ریزی ، رسیدگی و حل و فصل می باشد . لذا همه مردم شهرم بویژه نخبگان ،جوانان،بانوان،اساتید ،متخصصان ،اهالی رسانه ،بسیجیان و ذینفعان و ذی نفوذان دیارم را به مشارکت در مسائل شهری و همیاری مدیریت شهری و آبادانی کهن شهر داراب دعوت می نمایم . 

اقتصاد شهری مطلوب ، کسب درآمدهای پایدار ،توسعه پایدار شهری ،توسعه عدالت شهری ،ارتقا کیفی زندگی شهری ،ارتقا سیما و منظر شهری جز اهداف اساسی بنده برای کهن شهر داراب در دوره جدید میباشد که دستیابی به آن با همکاری فعال نماینده انقلابی شهرستان داراب و زرین دشت ،فرماندار ویژه شهرستان ،دفتر امام جمعه محترم ،عموم مردم ،نیروهای شهرداری ،اعضای محترم شورا ،کلیه دستگاههای اجرایی و ... امکانپذیر خواهد بود . 

از خداوند منان مسئلت می نمایم که بنده را از جمله خدمت گزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران و کهن شهر داراب قرار دهد . 

ان شاالله 

ابوالحسن جاویدی شهردار داراب
                          


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0